آموزش تصویری اتصال به استخر ViaBTC

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

نیم نگاهی به استخر ویا بی تی سی Via BTC

استخر viabtc

استخر Viabtc

در این استخر شما می توانید به راحتی اقدام به استخراج کنید. در این استخر شما می توانید رمز ارز هایی همانند: بیت کوین، لایت کوین و بیت کوین کش استخراج کنید. خوشبختانه این استخر جزو 5 استخر مطرح می باشد و شما می توانید با خیال راحت اقدام به عضویت و استخراج کنید. چندی پیش تیم توسعه دهنده Via BTC ادعا کرد که می خواهد یک زیرساختی ایجاد کند تا استخراج کنندگان بتوانند ترید را نیز انجام دهند. در حال حاضر تقریبا 17000 هزار نفر در حال استخراج ارز های دیجیتال در این استخر هستند و اگر شما به دنبال یک استخر هستید می توانید جزء یکی از این افراد باشید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این استخر آشنا شوید.

برای آموزش کامل استخر viabtc به سایت زوم ارز مراجعه کنید.

 

امنیت استخر استخراج ویا بی تی سی Via BTC

امنیت در استخر viabtc

امنیت در استخر Viabtc

خوشبختانه امنیت این استخر خوب است اما با این حال باز هم باید خودتان نسبت به امنیت حسابتان حواستان باشد. برای اینکه بتوانید امنیت حسابتان را بیشتر بالا ببرید باید پس از ثبت نام تمامی مسائل امنیتی را بر روی حسابتان پیاده سازی کنید. یکی از راه های پیاده سازی امنیت توسط شما به بحث فعال سازی تایید دو مرحله مربوط می شود، شما می توانید با فعالسازی تایید دو مرحله ای ایمنی حسابتان را بالا ببرید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید. یکی از راه های فعالسازی تایید دو مرحله ای در استخر ویا بی تی سی استفاده از ” Google Authentication ” می باشد.

 

استخر ویا بی تی سی Via BTCچه مقدار کارمزد برداشت می کند؟

استخر ویا بی تی سی Via BTCچه مقدار کارمزد برداشت می کند؟استخر ویا بی تی سی Via BTCچه مقدار کارمزد برداشت می کند؟

خوشبختانه این استخر کارمزد بسیار کمی از کاربرانش دریافت می کند. شما می توانید به راحتی با امنیت بالا و با پرداخت کارمزد کم در این استخر اقدام به استخراج رمز ارز هایی همچون ” بیت کوین ” کنید.


برخی از مزایا استخر ویا بی تی سی Via BTC

  1. شفافیت:

اطلاعاتی همانند هش ریت، و… را هر کاربری می تواند در هر زمانی چک کند و به آن دسترسی داشته باشد. این موضوع در استخر ها بسیار مناسب است و شما می توانید به راحتی به اطلاعات دسترسی داشته باشید. این امر سبب می شود تا کاربران به درآمد هایشان دسترسی داشته باشند و بتوانند آن ها را ببیند و محاسبات درآمدی خود را انجام دهند.

  1. تسویه آنی و روزانه:

این استخر تسویه های خود را هر شب انجام می دهد و شما می توانید هر شب درآمد خود را دریافت کنید. ممکن است ساعت 12 بامداد ( به وقت کشور پکن ) تسویه ها انجام شود.

  1. بدون محدودیت در کار:

از زمانی که این استخر شروع به کار کرده است تا الان تعطیلی جز ایجاد مشکل برای سرور ها نداشته است و به صورت مداوم کار کرده است. این امر سبب می شود تا ماینر ها به راحتی در آمد های خود را هر روز داشته باشند و با مشکل رو به رو نشوند.


چگونه می توان عملیات استخراج را با این استخر آغاز نمود؟

برای اینکه بخواهید عملیات استخراج را در این استخر آغاز کنید، ابتدا باید در آن ثبت نام کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای ساخت حساب کاربری باید ابتدا به سایت استخر ویا بی تی سی مراجعه کنید. پس از ثبت نام می توانید با دریافت آدرس استخر نسبت به استخراج رمز ارز ها بپردازید. در ادامه همراه ما باشید.


چگونه می توان سرمایه استخراج شده در حساب استخر ویا بی تی سی Via BTC را برداشت کرد؟

پس از اینکه حسابتان تایید شد و توانستید با موفقیت عملیات استخراج را آغاز کنید، باید یک آدرس کیف پول نیز در استخر وارد کنید. درآمد حاصل از استخراج شما به کیف پولتان واریز می شود.

بیشتر بخوانید:  معرفی 5 استخر برتر برای استخراج اتر (Etherum) | بهترین استخر های اتریوم

آموزش ایجاد حساب در استخر استخراج  Via BTC

ایجاد حساب کاربری در این استخر بسیار ساده می باشد. تنها برای انجام این کار نیاز است که چند مرحله کوتاه را طی کنید. در این قسمت ما به صورت تصویری به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید در این استخر ثبت نام کنید. برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در استخر Via BTC ابتدا باید:

  1. ابتدا وارد سایت ویا بی تی سی به آدرس “Viabtc.Com ” شوید.
  2. پس از بارگذاری کامل در سمت چپ بر روی گزینه ” SignUp ” کلیک کنید تا استخر صفحه ثبت نام برای شما بارگذاری شود.
  3. در این صفحه باید ابتدا، در فیلد اول یک ایمیل معتبر وارد کنید. توجه داشته باشید که برای ثبت نام در این استخر نمی توانید از ایمیل های یک بار مصرف و یا … استفاده کنید و حتما باید ایمیل شما فعال و معتبر باشد. پس از وارد نمودن ایمیل بر روی دکمه ” Get Code ” کلیک کنید.
  4. به ایمیلتان بروید و پیغام ارسال شده از طرف استخر ویا بی تی سی را باز کنید و کدی که داخل ایمیل نوشته است را یادداشت و رد فیلد دوم صفحه ایجاد حساب سایت استخر ویا بی تی سی وارد کنید.
  5. در صورت داشتن معرف می توانید کد معرف خود را در فیلد ” Invitation Code ” وارد کنید.
  6. پس از کامل نمودن فیلد ها بر روی گزینه ” U Agree With Via BTC …. ” کلیک کنید. در آخر نیز بر روی گزینه ” Sign Up ” ضربه بزنید تا ثبت نام شما در این قسمت نهایی شود.
  7. در صفحه جدید باید در فیلد اول یک نام انتخاب کنید و در دو فید دیگر یک رمز عبور و یا گذرواژه وارد کنید و در انتها نیز بر روی گزینه ” Confirm ” کلیک کنید.
  8. در صفحه جدید به شما می گویند که برای امنیت بیشتر یکی از راه های ورود را فعال کنید. می توانید این کار را از طریق وارد نمودن یک شماره انجام دهید و یا از طریق نرم افزار ” Google Authentication ” . پس از فعالسازی یکی از این دو مورد، با موفقیت وارد حساب خود می شوید.

به همین راحتی توانستید در استخر  Via BTC ثبت نام کنید. شما می توانید در تصاویر ذیل به صورت تصویری این مراحل را دنبال کنید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این استخر آشنا شوید.

نویسنده :
بازدید : 840
جمعه 16 مرداد 1400 - 14:20