برش لیزر مس - پارسیان لیزر

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

لیزرهای فایبر دارای طول موج انتشار در حدود 1.07 میکرومتر بوده ولی لیزر CO2 دارای طول موج 10.6 میکرومتر است.علاوه بر این که نور لیزر با طول موج  1.07 میکرومتر کمتر بازتاب می یابد بلکه راحت تر نیز جذب می شود، با این حال طول موج کوتاه تر را می توان در نقطه ای متمرکز کرد که قطر آن در حدود 10/1 قطر پرتوی CO2 است.این عمل باعث  تمرکز بیشتر توان در نقطه برش می شود که نفوذ نور لیزر در فلز را راحت تر می کند. این شدت توان بالا باعث تغییر فاز در بعضی فلزات مانند برنج و مس شده و آن ها را به فاز مایع تبدیل می کند.

مس، برنز، نقره، طلا و آلومینیوم در حالت جامد خود نور مادون قرمز را به شدت بازتاب می کنند.

چرا برش لیز مس چالش برانگیز است؟

  • جذب پایین نور مادون قرمز این فلزات باعث ایجاد مشکل در برش لیزر آن ها می شود.
  • مزایای برش لیزر مس:

    برش ورق یا شیت مس توسط لیزر مزایایی دارد که نسبت به سایر روش های برش برتری دارد. از جمله این مزایا می توان به برش شکل های پیچیده، دقت بالا، قیمت مناسب، دقت یکسان در طرح های مشابه هم و طرح های سری، با کیفیت بودن لبه برش، چیدمان مناسب جهت کاهش پرتی و ضایعات ورق، تغییرات خیلی کم در ساختار فلز پایه و غیره را نام برد.

    زاویه کونیک(Conic Angle) :

     به معنای تغییر قطر سوراخ در امتداد ضخامت برش است. که هر چه ضخامت بیشتر باشد این زاویه نیز بیشتر می شود و باعث کاهش دقت برش می شود.برای کاهش این زاویه باید لنزهای دستگاه با دقت تنظیم شود تا پرتوی لیزر به صورت عمود برز سطح برش بتابد.

    این زوایه باعث می شود که عدد سوراخ اندازه گیری شده در پشت و روی قطعه متفاوت باشد.

    تولید پلیسه(Burr):

    به برجستگی هایی که بعد از برش لیزر روی لبه قطعه باقی می ماند و باعث کاهش دقت و کیفیت قطعه می شود پلیسه گفته می شود. عدم وجود پلیسه به تنظیمات دستگاه و کیفیت برش آن بستگی دارد که برای ضخامت ها و مواد مختلف تنظیماتی متفاوتی استفاده می شود..

    هرچه پلیسه کمتر باشد نیاز به فرایند های بعد از برش کاهش پیدا می کند.

     گپ برش یا کرف (Kerf) خط برش یا گپ برش پدیده ای است که هنگام برش لیزر ایجاد می شود و مقداری از متریال بعد از برش ذوب شده یا آب می شود. این مقدار بستگی به ضخامت ورق، جنس ورق و فشار و سرعت برش دارد و این مقدار باید هنگام طراحی یا هنگام اجرا باید لحاظ شود.

    سرعت برش(cut speed): سرعت برش به جنس ورق، فشار گاز و نیز توان و نوع دستگاه بستگی دارد. هرچه توان بالاتر و ضخامت پایین تر باشد سرعت برش بیشتر است.

    زبری سطح برش (surface roughness):

    زبري سطح عبارت است ازناهمواري ها و نـامنظمی هـاي سـطح برشـکاري شـده کـه جـز لاینفـک
    عملیات برشکاري محسوب می شوند و عبارت از خطوط و شیارهایی هستند کـه ،در طـول عملیـات
    برشکاري ایجاد می شوند.این خطوط در اثر عواملی چون سوختن غیر مستقیم،نوسانات سـطح مـایع
    در سطح و اختلاف در نیروي جذب شده توسط نقاط مختلف بوجود می آیند.

    فشار گاز(Gas Pressure):

    فشار گاز لیزر عامل مهم دیگری است که باید مد نظر گرفت.فشار گاز وابسته به ضخامت ماده ای است که قرار است برش بخورد. هر چه ضخامت کم تر باشد فشار گاز کم تری نیاز است و ضریب خطر تخریب دستگاه نیز پایین می آید.

    سایز نازل(Nozzle Size):

    نازل ها تاثیر مهمی روی کیفیت برش لیزر دارند. برای مثال وقتی با متریال با ضخامت پایین سر و کار داریم نازل های کوچک تری مورد نیاز است. متقابلا وقتی فشار گاز بالاتری نیاز باشد نازل های با سایز بالاتری نیز نیاز است.

    نازل های دستگاه برش لیزر دو نوع اند.

    • نازل تک
    • نازل دوبل

    برای برش آهن از نازل دوبل با گاز اکسیژن و برای برش استیل ضد زنگ و آلومینیوم از نازل تک و گاز نیتروژن استفاده می شود.

    گاز برش(Cutting Gas):

    هنگام سوراخ کاری و برشکاری، معمولا گاز اکسیژن با فشار بالا (100 تا 300 PSI بسته به ضخامت)  به عنوان گاز برش استفاده می شود که باعث افزایش کیفیت و قابلیت اطمینان می شود. وقتی گاز اکسیژن استفاده می شود تشکیل مس اکسید روی سطح بازتاب نور لیزر را کم می کند. برای مس، گاز نیتروژن بهتر جواب می دهد.

  • بازتاب نور مس و سایر فلزات مشابه با گرم شدن آن ها کاهش می یابد ولی وقتی فلز ذوب می شود به شدت افزایش می یابد. مطابق شکل زیر این فلزات در فاز مایع انرژی لیزر بیشتری را مصرف می کنند.
نویسنده :
بازدید : 787
شنبه 28 فروردين 1400 - 11:8

 

 شیوع مشکلات خواب ازجمله بی‌خوابی ، حرکات دوره‌ای اندام ها، سندرم‌های متفاوت و... می‌تواند ریشه در بی‌خوابی یا بدخوابی شما داشته باشد که آن‌هم به انتخاب نوع لباس خواب و استفاده شما از ابزار خواب مناسب برمی‌گردد.

سایت هگان نیز با آگاهی تمام و بهره گیری از تمام توانمندی های افراد و کار شناسانانش سعی دارد که خوابی راحت و بی دغدغه برای شما عزیزان فراهم آورد.

 

 

 تاثیر گذاری تمامی جزییات و رفتار های ما در فعل حال هم بر کسی پوشیده نیست.پس خواب ما و ابزار  آلات خئاب ما نیز قطعا بسیار مهم خواهد بود.

در واقع ساعات و رفتارها در انتخاب‌های عادی ما در روزمره تا جایی‌که بر بیمار شدن یا سالم ماندن ما منجر شود تاثیر گذاشته‌است.

 کیفیت خواب

 همواره سعی کنید میزان تاثیر خواب در بدنتان را رصد کنید یعنی تغییر در عادت‌ها ،تغییر در مزاج، سلامتی بدنی، همه و همه می‌تواند ریشه در بدخوابی شما داشته باشد.

 تعیین کیفیت خواب در دست شماست چه تایمی از شب را به خواب اختصاص دهید چرا رابطه ای بین شما و رخت خوابتان وجود داشته باشد یا هر چه می‌تواند به شما تاثیر بگذارد می‌تواند نشأت‌گرفته از خوابتان باشد.

 پس باید این قضیه برایتان اهمیت خاصی داشته باشد رخت، تشک، روتختی، بالشتو امثالهم الفاظ ساده و عامیانه‌ای هستند که هر روز به گوشمان می‌خورد اما آیا واقعاً تا به این لحظه به میزان تأثیر آن‌ها پی برده بودیم؟

 اگر جواب منفی است پس نتیجه تلاش کارشناسان در تیم هگان را می‌توانید در سایت ما دنبال کنید تمامی هر آنچه که برای راحتی و استراحت کامل شما نیاز است.

 زندگی خیلی کوتاه‌تر از آنست که راحت نخوابید.

 

 

 

 

 

 

نویسنده :
بازدید : 781
دو شنبه 23 فروردين 1400 - 21:7

نوزاد یک ماهه قبل از اینکه یاد بگیرد چیزی در دست بگیرد یا بنشیند، ترجیح می دهد آن را ببیند یا صدای آن را بشنود. در سن یک ماهگی دید نوزاد تار و نامفهوم است و اشیا را در فاصله 20 تا 38 سانتی متری به خوبی می بیند. البته در ماه اول نوزاد فقط فاصله حدود 30 سانتی متری را به درستی می بیند، نوزاد در یک ماهگی می تواند صورت اطرافیان و صورت شما را تشخیص دهد. او در این سن از دیدن عکس های بزرگ چهره ها لذت می برد. طرح هایی با کنتراست بالا و رنگ های روشن توجه نوزاد را جلب می کند، زیرا این تصاویر را راحت تر می بینند. نوزاد در این سن به موسیقی ملایم و آرام واکنش خوبی نشان می دهد. برای نوزاد تا سن یک ماهگی وسایل و اسباب بازی هایی که به آرامی تکان می خورند، همچنین صدای آرام یا موسیقی ملایمی دارند نسبت به اسباب بازی های ثابت و بدون صدا، لذت بخش تر و سرگرم کننده تر هستند.

اسباب بازی نوزاد 1 ماهه تا 3 ماهه

1. آیینه نشکن
گرچه نوزاد یک ماهه تا سه ماهه نمی تواند تشخیص دهد تصویری که در آینه می بیند خود او است ولی تصویر و حرکاتی که می بیند توجه او را جلب می کند. ممکن است از سه ماهگی به بعد متوجه برقراری ارتباط بین خود و نوزاد شوید. همچنین ممکن است او به تصویر خود در آینه لبخند بزند. هنگام عوض کردن پوشک یا غذا دادن به نوزاد می توانید نزدیک او یک آینه قرار دهید تا سرگرم شود و گریه نکند.


2. کتاب پارچه ای با تصاویر بزرگ و پررنگ
کتاب های نرم با تصاویر بزرگ و قابل تشخیص، مخصوص نوزاد طراحی شده است. کتاب را در کنار او قرار دهید تا بتواند تصاویر کتاب را ببیند. با وجود اینکه سن او کم است داستان یا شعر را برای او با صدای بلند بخوانید.


3. اسباب بازی متحرک و کوکی
اسباب بازی های نرمی که هنگام فشار دادن کلیدهای آن ، حرکت می کند، می لرزد و موسیقی پخش می کند جزء اسباب بازی های مورد علاقه نوزاد یک تا سه ماهه است. صدایی که این اسباب بازی ها تولید می کنند هوشیاری نوزاد را نسبت به عملکرد دست های او بالا می برد.

4. جغجغه مچی یا جورابی
جغجغه های نرم و کوچکی را به مچ دست یا قوزک پای نوزاد یک تا سه ماهه خود وصل کنید. می توانید از جوراب هایی استفاده کنید که داخل آنها جغجغه وجود دارد. با وجود این جغجغه ها نوزاد برای مدت طولانی سرگرم و ساکت است. او با هر تکانی که به دست و پای خود می دهد، صدای جدیدی می شنود و همین برای او بسیار جالب است.


5. آویز موزیکال
نوزاد عاشق موسیقی های آرام است، بنابراین آویز موزیکال و جغجغه دار را در بالای سر نوزاد و جایی که می خوابد آویزان کنید تا هم حرکت آن را ببیند و هم صدای آن را بشنود. اگر آویز نزدیک گهواره یا تخت او آویزان باشد، معمولا عادت می کند پیش از خواب برای چند دقیقه به آن نگاه کند. می توانید هر چند وقت یک بار نوزاد خود را بلند کنید تا خودش زنگوله ها و جغجغه های آن را به صدا در آورد.

نویسنده :
بازدید : 800
جمعه 20 فروردين 1400 - 16:41

 

بارسلونا

در طول بازدید از شهر رویایی بارسلونا، می‌توانید در حال قدم زدن در ساحل و یا دیدن ساختمان‌های معروف و رنگارنگ آن، به راحتی ایمیل و شبکه‌های اجتماعی‌تان را چک کنید و به بقیه بگویید که چه زمان فوق‌العاده‌ای را می‌گذرانید! این شهر شمال اسپانیایی، شبکه وای فای عمومی بزرگ و رایگانی دارد که باعث می‌شود در هرجایی که هستید از موزه‌ها و گالری‌ها گرفته تا سواحل آفتابی آن، به اینترنت دسترسی داشته باشید.

 برای شرکت در تور های کشور های خارجی به سایت نادیا پرواز مراجعه کنید.

پِرث

شهر پرث استرالیا، شاید یکی از منزوی‌ترین مراکز ایالتی استرالیا باشد، اما این به این معنی نیست که در این شهر نمی‌توانید به راحتی اینترنت رایگان پیدا کنید. در شهر پرث می‌توانید در بیشتر مکان‌های عمومی، از مرکز شهر و کافه‌ها گرفته تا هتل‌ها و فرودگاه، از اینترنت رایگان و نامحدودی که تعبیه شده است استفاده کنید.

 

سئول

پایتخت مدرن کره جنوبی، خیلی وقت است که به داشتن یکی از پر سرعت‌ترین خطوط اینترنت معروف است. در حال حاضر می توانید از این اینترنت پر سرعت هنگام قدم زدن در خیابان‌های سئول استفاده کنید

شبکه‌ی عظیم اینترنت این شهر، در تمام نقاط شهر در دسترس است. می توانید در فرودگاه، منطقه معروف گنگنام، پارک‌ها، موزه‌ها و هرجای دیگری از اینترنت پر سرعت رایگان استفاده کنید. در سئول می‌توانید حتی در تاکسی، اتوبوس و مترو هم به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید.

 

پاریس

پاریس، شهر نور، شهر ارتباطات هم هست. با بیش از ۲۰۰ نقطه اتصال به اینترنت، پاریس شهری است که به راحتی می‌توانید در مکان‌های مختلف آن به اینترنت دسترسی پیدا کنید. علاوه بر وجود اینترنت در مکان‌های معروفی مثل کلیسای نتر دام، موزه لوور و سایر جاذبه‌ها، در مکان‌های مختلف دیگری در سطح شهر پاریس می‌توانید به اینترنت رایگان دسترسی پیدا کنید.

 

هلسینکی

برای استفاده از اینترنت عمومی و رایگان در پایتخت فنلاند، نیازی به پسورد ندارید و می‌توانید به راحتی در بیشتر نقاط این شهر در حال لذت بردن از جاذبه‌ها، ایمیل‌هایتان را هم چک کنید و با دوستان وخانواده تان در ارتباط باشید. بزرگترین شبکه ارتباطی رایگان هلسینکی، در منطقه پایین شهر قرار دارد، اما این باعث نمی‌شود که در سایر نقاط آن نتوانید اینترنت رایگان پیدا کنید. در هلسینکی می‌توانید در اتوبوس و ترام‌ها هم به راحتی به اینترنت متصل بشوید

مهاجرپذیرترین کشورهای جهان

سوئد

بزرگترین و پرجمعیت‌ترین کشور اسکاندیناوی در صدر لیست ما قرار دارد و از جمله نکات تاثیرگذار آن می‌توان به تعهد این کشور به حقوق بشر و خدمات عمومی عالی اشاره کرد. نظام برابری ثروت و رفاه اجتماعی نیز در انتخاب سوئد به عنوان مهاجرپذیرترین کشور دنیا موثر بوده‌اند. در سال‌های اخیر، تنوع مهاجران سوئد بیش از پیش شده و در حال حاضر 10% جمعیت 9.8 میلیون نفری این کشور را مهاجران تشکیل می‌دهند.

 

 

کانادا

 

کانادا به عنوان دومین کشور از نظر وسعت بعد از روسیه، دارای سوابق درخشانی در زمینه‌ی سیاست‌های دوستدار مهاجر است. در سال 2011، حدود 38% جمعیت کانادا را مهاجران و فرزندان آنها تشکیل می‌دادند. اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، انتظار می‌رود که این عدد تا سال 2036، به نیمی از جمعیت کانادا برسد.

 

سوئیس

سوئیس کشوری کوچک اما قدرتمند از نظر اقتصادی است که آن را با نرخ بیکاری پایین، درآمدهای بالا و استانداردهای زندگی خارق العاده می‌شناسند. در نظرسنجی ذکر شده، این کشور در لیست بهترین کشورها مقام اول را از آن خود کرده بود و دلیل اینکه در این مطلب مقام سوم را دارد این است که نسبت به سوئد و کانادا، درجه‌ی مهاجرپذیری کمتری دارد.

 

استرالیا

مهاجران استرالیا که عمدتا از ملت‌های غیر انگلیسی زبان هستند، هویت چند فرهنگی استرالیا را تشکیل داده‌اند. کشوری ثروتمند که از نظر تراکم جمعیت، مقام سوم از انتهای جدول را به خود اختصاص داده، مقصدی بسیار محبوب برای مهاجران دارای مهارت است. هرچند در سال‌های اخیر، سیاست‌های استرالیا در برابر پناهجویان سر و صدای زیادی را برانگیخته است.

 

آلمان

آلمان با وجود داشتن یکی از بزرگترین اقتصادهای دنیا، برای اغلب مهاجران به عنوان سرزمین فرصت‌ها شناخته می‌شود. هرچند بعد از آنکه آنجلا مرکل قول باز نگه داشتن مرزها به روی مهاجران را داد، حمایت‌ها از او اندکی افت داشته، اما نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که جمعیت جوان آلمانی همچنان نسبت به جمعیت مهاجر با روی باز استقبال می کنند.

 

نروژ

این ملت اسکاندیناویایی با میزان حقوق بالا را به خاطر اقتصاد قوی و سیستم رفاهی معقول آن می‌شناسند. بر اساس آمار منتشر شده، در حال حاضر 16.8 درصد جمعیت نروژ را مهاجران تشکیل می‌دهند. سه گروه بزرگ مهاجران نروژ از لهستان، لیتوانی و سوئد هستند.

 

ایالات متحده آمریکا

در حالیکه رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ درباره‌ی مهاجرت نگرشی منفی دارد، اما این کشور همچنان یکی از مقاصد محبوب برای مهاجران بوده و در حال حاضر بیش از هر کشور دیگری، جمعیت مهاجران را در خود جای داده است. به عنوان قدرت اقتصادی غالب در جهان، همچنان افراد زیادی به امتحان کردن شانس خود در آمریکای شمالی و امکان موفقیت، باور دارند.

 

هلند

جمعیت نواحی غربی اروپا به طور فزاینده‌ای از نظر جمعیتی متنوع شده و اکنون در میان بهترین مقاصد مهاجرپذیر قرار دارند. هلند را نیز در این میان به داشتن اقتصادی سلامت می‌شناسند که سابقه‌ی خوبی از نظر بردباری و برخورد با مهاجران داشته است.

 

فنلاند

فنلاند به عنوان یکی دیگر از شمالی‌ترین کشورهای دنیا، مقادیر زیادی روی خدمات عمومی سرمایه‌گذاری کرده است. نرخ بالای مهاجرت در سال‌های اخیر مناقشات زیادی را در این کشور برانگیخته، اما بسیاری از افراد همچنان فنلاند را به عنوان مقصدی دوستدار مهاجر می‌شناشند.

 

دانمارک

دانمارک نیز یکی دیگر از کشورهای شمالی است که به خاطر خدمات خوب و امنیت اجتماعی به لیست ده تای برتر راه پیدا کرده است. نرخ مهاجرت در این کشور طی سه دهه‌ی گذشته، افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته که بیشتر مهاجران آن از لهستان، ترکیه و آلمان بوده‌اند.

 

لوکزامبورگ

لوکزامبورگ با ابعاد کوچک و موقعیت جغرافیای خود (محصور در خشکی) دارای استانداردهای زندگی خارق‌العاده‌ای است. این کشور زیبا دومین کشور ثروتمند دنیا بعد از قطر است. مناظر خارق‌العاده‌ی جنگل‌های این کشور در کنار توان اقتصادی و پایداری آن از جمله عوامل مهم در جذب مهاجر

با زندگی در این شهرها پول دریافت می‌کنید

شاید برایتان عجیب و یا خیلی غیرقابل باور باشد،‌ ولی واقعاً با زندگی کردن در این شهرها پول دریافت می‌کنید! هرکدام از این شهرها بنا به دلایل و اهدافی، به افرادی که در آن زندگی کنند پول پرداخت می‌کنند. در ادامه بعضی از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

 

کاندلا | ایتالیا

این شهر که در نواحی جنوبی ایتالیا قرار دارد، روزگاری به خاطر خیابان های شلوغ و گردشگرانش به «ناپل کوچک» معروف بود و گفته می‌شود حدود ۸هزار نفر در آن زندگی می‌کردند. اما امروز تعداد ساکنانش به ۲۷۰۰ نفر رسیده. همین امر مسئولان این شهر را نگران کرده و به‌عنوان چاره تصمیم گرفتند تا به هرکس که دراین شهر زندگی کند ماهانه مبلغ ۲۰۰۰ یورو پرداخت کنند تا شهر کاندلا مجدداً به دوران شکوه و شلوغ خود بازگردد.

 

پنگا | اسپانیا

اینجا منطقه‌ای کوچک در شرق اسپانیا است. دولت اسپانیا تصمیم گرفته به منظور تقویت اقتصاد اینجا و جذب جوانان به این منطقه، به زوج‌هایی که تصمیم‌ بگیرند در اینجا زندگی کنند ۳۰۰۰ یورو پرداخت کند.

 

دیترویت | میشیگان

این شهر در قدیم شکوه بیشتری داشت و شهری پیشرفته محسوب می‌شد. ولی امروزه تقریبا خالی از سکنه شده و توان خود را هم از دست داده است. مسئولین این شهر بیان کرده‌اند که به افراد مختصصی که تصمیم بگیرند در این شهر زندگی کنند، مبلغ ۲۵۰۰ دلار پرداخت می‌کنند.

 

آلاسکا

آیا با زندگی در مکانی با زمستان های یخبندان و زمین های تهی از جمعیت مشکلی ندارید؟ پس هر چه زودتر به سمت آلاسکای زیبا حرکت کنید! چراکه شهروندان این شهر هر ساله تقریبا ۲۰۰۰ دلار از مقامات آلاسکا در ازای زندگی در این شهر دریافت می کنند.

 

جزیره Pitcairn | اقیانوس آرام جنوبی

با زندگی در این جزیره پول دریافت نمی‌کنید، ولی ساکنین آن به شما یک زمین می‌دهند. گفته می‌شود این جزیره فقط ۵۰ نفر جمعیت دارد و کاملاً بکر است. تا حدی که در آن فقط یک مغازه وجود دارد و آن هم فقط ۳ روز در هفته باز است. اگر خرید خاصی داشته باشید، نزدیک‌ترین مقصد به شما نیوزیلند است که حدود ۳۰۰۰ مایل با آن جا فاصله دارد.

نویسنده :
بازدید : 790
جمعه 20 فروردين 1400 - 12:35

تلفن های همراه به بخشی اساسی از زندگی افراد تبدیل شده اند.

برای برخی ، از تلفن های همراه برای انجام برخی کارها در محل کار استفاده می شود ، زیرا این روزها تلفن ها برای انتقال ایمیل ، ایجاد نمودار و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر این ، تلفن های همراه یا تلفن های هوشمند از برنامه ها استفاده می کنند. از این برنامه های خاص می توان برای ایجاد وظایف بسیار استرس زا مانند اجاره ، خرید و حتی یافتن خدمات و محصولات استفاده کرد. همینطور ، تلفن های همراه به مردم کمک می کنند تا در هر مکان و هر زمان تماس بگیرند یا تماس بگیرند.

متأسفانه ، مواردی وجود دارد که افراد به دلیل مشکلات مربوط به تلفن های خود نیاز به تعمیرگاه تلفن همراه دارند. در زیر ذکر شده است برخی از دلایل نیاز افراد به مراجعه به تعمیرگاه ها است.

صفحه های خراب یا خراب
در زمان حاضر ، اکثر تلفن های همراه مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند. متأسفانه ، به دلیل بی احتیاطی ، آبشارهای غیرقابل پیش بینی و سقوط. صفحه ها ممکن است آسیب ببینند یا خراب شوند. در نتیجه ، مراجعه به تعمیرگاه ها برای افراد ضروری است. خوشبختانه تعمیرگاه های Stratmore مانند امداد موبایل می توانند صفحه های خراب یا خراب را به راحتی تعمیر و جایگزین کنند.

دکمه ها دیگر کار نمی کنند
یکی دیگر از جنبه های رایج که مراجعه به تعمیرگاه های تلفن همراه به فرد نیاز دارد ، دلیل دکمه هایی است که دیگر کار نمی کنند. و این مسئله به دلیل استفاده نامناسب از دکمه ها ، افتادن یا آسیب به آب به وجود می آید. از این رو ، تکنسین های تلفن باید تلفن را به دقت بررسی کنند. اگر دکمه ها کاملاً خراب شده اند ، جایگزین کردن آنها با قطعات اصلی جایگزین عاقلانه است.

مشکلات باتری یا شارژر
افراد معمولاً از تلفن های همراه خود برای ارتباط با سایت های رسانه های اجتماعی و احتمالاً برای انجام بازی های آفلاین و آنلاین استفاده می کنند. به همین دلیل ممکن است باتری ها به راحتی خراب شوند. علاوه بر این ، برخی از تلفن های همراه و تلفن های هوشمند ممکن است در شارژرهای خود نیز با مشکل روبرو شوند. بنابراین ، مراجعه به مغازه های تعمیرات تلفن همراه ضروری می شود. این مهم است ، زیرا برطرف کردن خود این مسئله می تواند وضعیت را بدتر کند.

ویروس یا سایر موارد مربوط به برنامه
ویروس و سایر برنامه ها به احتمال زیاد تلفن همراه و حتی اطلاعات شخصی ذخیره شده در تلفن شما را از بین می برند. بنابراین برای مقابله به موقع با این مسئله ، عاقلانه است که به تعمیرگاه ها مراجعه کنید. تکنسین های امداد موبایل مهارت کافی برای خلاص شدن از شر انواع مختلف ویروس ها را دارند. علاوه بر این ، می توان از خطاهای برنامه و اشکالات جلوگیری کرد تا مطمئن شوید تلفن شما دقیق کار می کند.

تلفن مرده
و در آخر اینکه ، تعمیرگاه های تلفن همراه همچنین می توانند به شما در تعمیر گوشی های مرده کمک کنند. تلفن های مرده معمولاً به دلیل ویروس ها و احتمالاً تخته آسیب دیده ایجاد می شوند. تکنسین های تلفن می توانند به شما در تعمیر تلفن های مرده کمک کنند ، که به نوبه خود می تواند هزینه های خرید تلفن جدید را کاهش دهد.

امداد موبایل خدمات تعمیر تلفن همراه را در استراتور ارائه می دهد. این شرکت همچنین دارای تکنسین های ماهر و واجد شرایط است که می توانند به درستی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

منبع: https://emdadmobile.net/smartphone-repair/

 

نویسنده :
بازدید : 779
سه شنبه 17 فروردين 1400 - 22:31

1 - دروس آواز بخوانید.  چه از قبل متقاعد شده باشید که ستاره بعدی خواهید شد یا تازه شروع کار می کنید ، می توانید از درس گرفتن بهره مند شوید. با کار با یک مربی آواز ، شما نه تنها یاد می گیرید که چگونه بهتر آواز بخوانید بلکه همچنین می توانید صدای خود را کنترل کنید تا همانطور که می خواهید بخوانید. بدنبال آموزشگاه های موسیقی یا افرادی باشید که در منطقه شما آموزش خصوصی صدا می دهند.
برای یافتن معلم صوتی مناسب ، اهداف و خواسته های خود را برای آواز در نظر بگیرید و معلمی را پیدا کنید که در زمینه عناصری که امیدوارید بهبود یابد تخصص داشته باشد. برای یافتن چندین معلم در منطقه خود ، یک جستجوی آنلاین انجام دهید یا از آنها درخواست کنید و یک درس واحد را با حداقل 3 نفر از آنها بخوانید. سپس ، معلمی را که بیشترین ارتباط را دارید انتخاب کنید.

2-  تمرین. به عنوان یک خواننده ، صدای شما ساز شماست. اگر می خواهید یک فضیلت شوید ، باید تمرین کنید ، تمرین کنید ، تمرین کنید.  خواه در دوش آواز خواندن باشد ، در ماشین ، برای پدربزرگ و مادربزرگ ، در گروه کر کلیسا یا در اتاق خود به تنهایی ، آواز بخوانید.

آواز آهنگ های مورد علاقه خود را ، اما همچنین آهنگ هایی را به سبک های مختلف تمرین کنید. با امتحان انواع موسیقی می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید.
آواز یک هنر کاملاً فیزیکی است. علاوه بر تلاش برای زدن نت های صحیح ، هنگام آواز ، تنفس صحیح را انجام دهید ، بدن را به خوبی نگه دارید و غیره. 
با تمرین های فراوان ، شما توانایی ها و ویژگی های خود را به عنوان یک خواننده مانند محدوده آوازی ، لحن طبیعی و سبک های ترجیحی خود یاد خواهید گرفت.

3 - دریافت مدرک تحصیلی. اگرچه برای تبدیل شدن به بت بعدی به مدرک تحصیلی خاص یا سوابق تحصیلی نیاز ندارید ، اگر در ایجاد شغل خوانندگی جدی هستید ، می توانید از تحصیلات بهره مند شوید. بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در زمینه هایی مانند موسیقی و اجرای آوازی ارائه می دهند. اینها می تواند دانش و تجربه شما را تعمیق بخشد و در مجموع خواننده بهتری شوید.
علاوه بر مطالعه مبانی تئوری موسیقی و عملکرد آوازی ، بهتر است دوره هایی را بگذرانید یا درجه دوم را در رشته ای مانند تجارت یا بازاریابی دریافت کنید. این امر باعث ایجاد تنوع در تحصیلات شما می شود و می تواند مهارت های ارزنده ای برای شما فراهم کند که بعداً هنگام تلاش برای معرفی خود به عنوان یک خواننده و تثبیت در تجارت موسیقی ، از آنها بهره مند شوید.
بسیاری از مدارس برای ورود به یک برنامه تحصیلی در موسیقی از شما نیاز به تست ممیزی دارند.

برای ادامه آموزش به سایت همراه موزیک مراجعه کنید.

منبع: https://hamrahmusic.com/

نویسنده :
بازدید : 786
جمعه 13 فروردين 1400 - 21:14

شما می خواهید مطمئن باشید که با نوازندگان پرشور بحث می کنید؟ از آنها بپرسید که کدام یک از 10 خواننده برتر لیست در تمام زمان ها است. با توجه به زمان کافی حداقل 50 نام خواهید داشت زیرا بیشتر این موارد به سلیقه و مزه ترجیح می رسد.

خوشبختانه ، از آنجا که بسیاری از ما نظرات خود را ابراز کرده ایم ، می توانیم بگوییم که کدام خواننده بیشترین جذابیت را دارد ، که باید مورد توجه قرار گیرد. اما موارد منتخب شخصی من اینجاست و من انتظار دارم دو نوع شکایت را بشنوم: "آن شخص نباید در آنجا باشد" و "خواننده مورد علاقه من در این لیست کجاست؟"

نتیجه نهایی این است که هر خواننده ای که در لیست قرار گرفته است در لیست بیشتر شنوندگان است ، یک زن و شوهر را از اینجا و آنجا بدهید یا ببرید. شما فکر می کنید که اکثر این هنرمندان نیز در لیست 10 موسیقی دان ثروتمند جهان قرار می گیرند. اما فقط یک زن و شوهر این کار را می کنند و شما می توانید هنگام خواندن تشخیص دهید که کدام یک هستند. بنابراین ، بدون هیچ زحمتی بیشتر ، اجازه دهید لیست بهترین خوانندگان تمام دوران را شمارش کنیم ...

شماره 1 - مایکل جکسون

ژانر: POP ، SOUL ، FUNK ، R&B ، ROCK ، DISCO ، و DANCE
بدون شک مایکل جکسون یکی از بهترین خوانندگان تمام دوران است. مانند دیگران به او لقب "پادشاه پاپ" داده شد. او یکی از مهمترین چهره های فرهنگی است و بزرگترین سرگرم کننده در تاریخ موسیقی است. حتی تلاش برای گفتن در مورد همه جوایز وی بی معنی خواهد بود. آنها حتی در دنیای رقص گسترش می یابند. او واقعاً پادشاه است.

جکسون از جیمز براون به عنوان یکی از تأثیرات وی و همچنین دیانا راس یاد گرفت که صداهایی مانند "اوه" را در آواز خود دخالت دهد. او به عنوان سوپرانو آواز را آغاز کرد ، به یک تنور سقوط کرد و در نهایت در محدوده بالاتر فالستو مستقر شد.

شماره 2 - استیوی واندر

استیوی واندر یکی از موفق ترین ترانه سراها و موسیقی دانان در تمام ادوار است. او به دلیل گنجاندن زیاد سازهای الکترونیکی قبل از اینکه دیگران درگیر آن شوند ، به عنوان پیشگام ژانرهایی مانند R&B ، Funk ، Rock ، Pop و Soul دیده شده است.
او بیش از 100 میلیون رکورد فروخته و 25 جایزه گرمی را از آن خود کرده است. او در تمام تالارهای مشاهیر است و حتی در پیاده روی مشاهیر هالیوود نیز یک ستاره دارد. وی به طور منحصر به فرد در میان نوازندگان حتی به عنوان پیام آور صلح سازمان ملل متحد نیز معرفی شد. مدارک افتخاری بسیاری از جمله دکترای موسیقی از دانشگاه ییل به وی اعطا شد.

برای دیدن ادامه مطلب به سایت همراه موزیک مراجعه کنید.

منبع: https://hamrahmusic.com/

نویسنده :
بازدید : 780
جمعه 13 فروردين 1400 - 21:9

Adobe Photoshop یکی از پرکاربردترین بسته های نرم افزاری در جهان است. تصور جهان بدون فتوشاپ دشوار است ، و از ابزارهای قابل توجه ویرایش تصویر آن در همه موارد از فیلم های محبوب هالیوود گرفته تا الگوهای رفتاری اینترنتی استفاده شده است.
هرچقدر فتوشاپ قدرتمند باشد ، می تواند کمی ترسناک باشد. Adobe کار بسیار خوبی را انجام داده است که این نرم افزار را برای تازه واردان قابل دسترسی تر می کند ، اما هنوز یک برنامه پیچیده است. خوشبختانه برای یادگیری نحوه استفاده از فتوشاپ نیازی نیست که یک طراح گرافیک حرفه ای یا یک متخصص بازاریابی دیجیتال باشید.

برای یادگیری فتوشاپ ، با استفاده از این شش منبع رایگان سفر خود را به تسلط بر فتوشاپ آغاز کنید ، اصول اولیه را جستجو کنید - مواردی را که قطعاً در نظر گرفته شده است - و حتی تکنیک های پیشرفته دستکاری تصویر را به صورت رایگان (یا بسیار ارزان) یاد بگیرید. این آموزشهای رایگان / ارزان فتوشاپ شامل موارد زیر است:

  • l24
  • Tuts +
  • کافه فتوشاپ
  • لیندا
  • مدرسان دیجیتال
  • Udemy

Adobe بر اساس سطح مهارت ، آموزش های خود را به دسته های مختلف تقسیم می کند.

مبتدیان کامل باید قبل از انتقال به بخش تکنیک های متوسط ، با مروری بر آنچه فتوشاپ می تواند انجام دهد ، شروع کنیم. در اینجا ، آموزش های کوتاه ویدیویی در مورد نحوه استفاده از طیف وسیعی از ویژگی های پرکاربرد فتوشاپ ، مانند پوشش ، اصلاح رنگ ، برش ، ابزارهای بردار و شکل و کار با لایه ها و سطوح را مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که طیف کاملی از ابزار گسترده Photoshop را چشیدید ، می توانید به آموزشهای مبتنی بر پروژه بروید ، که از ابتدا تا انتها شما را در یک پروژه کامل راهنمایی می کنند.

اگرچه شبکه Tuts + محتوای برتر را برای یک قیمت ارائه می دهد ، اما انتخاب آموزش رایگان آن بسیار زیاد است. Tuts + به جای تمرکز بر آموزشهای طولانی تر و مبتنی بر پروژه ، تمایل به ارائه دروس کوتاهتر و کوچک تر در مورد تکنیک های خاص دارد.

Tuts + علاوه بر محتوای خود در موضوعاتی مانند برس ، اصلاح رنگ و تایپوگرافی ، چندین آموزش در زمینه اصول تصویربرداری دیجیتال مانند انواع فایل های تصویری و فشرده سازی را نیز ارائه می دهد - اطلاعات بسیار مفید برای تازه کار فتوشاپ.

نویسنده :
بازدید : 778
جمعه 13 فروردين 1400 - 18:55