شرایط درگاه پرداخت واسط سپرده

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

برای ایجاد یک درگاه پرداخت ، شما باید یک سرویس دهنده عضو (MSP) یا یک سازمان فروش مستقل (ISO) باشید. معمولاً بانکهای بزرگ کلیه شرایط مالی، شرکتی و فنی لازم را برای شرکتها جهت دریافت وضعیت MSP و ISO فراهم می کنند.

پس از تبدیل شدن به MSP یا ISO ، باید برنامه های وب و تلفن همراه را برای درگاه پرداخت خود توسعه دهید. باید به بازرگانان اجازه دسترسی به اطلاعات مربوط به باطن را بدهید تا آنها بتوانند سابقه پرداخت ها ، لغو ها و سایر داده های معاملات را مشاهده کنند.

همچنین ، شما باید استانداردهای امنیتی PCI را دنبال کنید تا راه حل های پردازش پرداخت وب سایت را برای مشتریان ارائه دهید. PCI Security به فروشندگان ، بازرگانان و موسسات مالی کمک می کند تا استانداردهایی را برای ایجاد راه حل های پرداخت امن اجرا کنند. الزامات دقیق صدور گواهینامه PCI وجود دارد که شامل 12 قانون است.

برای اینکه بتواند درگاه پرداخت واسط آنلاین را انجام دهد ، یک شرکت باید یک ممیزی و صدور گواهینامه PCI DSS را تصویب کند. تیم شما از مهندسان سیستم پردازش پرداخت آنلاین ، باید از متخصصین امنیتی قوی برای اطمینان از رمزگذاری پرداخت ایمن و محافظت از سطح بالا در اطلاعات استفاده کنند. در اینجا لیستی از مراحل لازم برای اطمینان از انطباق با ممیزی سطح 1 PCI آورده شده است. این لیست برای یک پلت فرم پردازش پرداخت اینترنتی B2B واقعی ساخته شده است:

  • سیاست ضد ویروس
  • سیاست داده دارنده کارت
  • فایروال و سیاست روتر
  • سیاست امنیت اطلاعات
  • سیاست گذرواژه
  • سیاست امنیت جسمی
  • خط مشی پیکربندی سیستم
  • سیاست نظارت و ورود به سیستم
  • روشهای آزمایش سیستمها و فرایندها
  • سیاست مدیریت حوادث امنیت اطلاعات
  • سیاست موجودی و مالکیت دارایی ها
  • سیاست و نرم افزار توسعه برنامه و سیستم
  • مدیریت خط مشی ارائه دهندگان خدمات
  • سیاست کنترل دسترسی
  • برنامه آگاهی از امنیت اطلاعات
  • بیانیه سیاست مسئولیت های امنیت اطلاعات
  • الگوی توافق نامه کاربر فردی
  • سیاست طبقه بندی داده ها
  • سیاست حفاظت از داده ها
  • خط مشی مدیریت داده ها

نرم افزار پرداخت آنلاین: آیا یک راه حل کامل برای همه وجود دارد؟
جواب منفی است بله ، زمانی وجود داشت که نرم افزار پردازش پرداخت کارت معمولاً نیازهای عمده مشاغل کوچک را برآورده می کرد. اما اوضاع تغییر کرده و بازار نرم افزارهای پردازش پرداخت به طرز چشمگیری گسترش یافته است. این بدان معناست که شما مجبور نیستید به سیستم های پردازش پرداخت وب سایت با پیشرفته تر که دقیقاً همان چیزی نیست که نیاز دارید ، بسنده کنید.

هر صنعتی ویژگی های خاص خود را دارد که نیاز به برخی ویژگی های سفارشی دارد که به طرح اصلی اضافه می شود. نرم افزاری که پردازش پرداخت آنلاین را برای مشاغل اینترنتی امکان پذیر می کند با راه حل های ارائه شده برای صنعت بانکداری متفاوت است. م موسسات مالی باید طیف گسترده ای از کانال های پرداخت - خودپردازها ، پایانه های نقطه فروش ، فروشگاه های تجارت الکترونیکی و معاملات تلفن همراه - را مدیریت کنند و از ثبات داده در پرداخت ها اطمینان حاصل کنند. از طرف دیگر ، یک شرکت اجاره اتومبیل باید کارت ناوگان را بپذیرد و معاملات بزرگ را پردازش کند. هر صنعت الزامات خاص خود را دارد که بر کارایی فرآیندهای تجاری تأثیر می گذارد.

نویسنده :
بازدید : 834
پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 - 12:19

آیا تا به حال قبل از مصاحبه ، جلسه یا حتی کار ساده ای مانند خرید مواد غذایی وقتی متوجه شدید که استفاده از عطر را فراموش کرده اید عصبی شده اید؟

برای خرید عطر اصل به سایت خوش آرا مراجعه کنید.

نه ، فقط شما نیستید ... این ذهنیت شماست که به این درک واکنش نشان می دهد و این اهمیت عطر را در زندگی روزمره و کد لباس نشان می دهد.

عروسی ، ملاقات ، مصاحبه ، قرار ملاقات ، مهمانی یا حتی رویدادهای روزمره مانند خرید و فارغ از کد لباس ، عطری که می پوشید در به تصویر کشیدن تصویری زنده از شخصیت شما نقش اساسی دارد.

اما مطمئناً یک عطر ساده نمی تواند چیزی به پیچیدگی شخصیت یک شخص را نشان دهد؟

اهمیت استفاده از عطر
چگونه عطری را انتخاب کنید که مناسب شما باشد
اشتباهات رایج هنگام انتخاب عطرها
بنابراین اگر می خواهید چگونه جهان را با عطر خود تحت تأثیر قرار داده و بینی خود را برای موفقیت به دست بیاورید ، آزادانه بخوانید.

چرا عطر؟ : اهمیت پوشیدن عطر
اگر تصمیم گرفته اید که در کسب دماغ موفقیت به من بپیوندید ، به من اجازه دهید با عبارتی از فیلم 2006 ، عطر: داستان یک قاتل ، به شما دلخوش کنم.

اگرچه یک کودک کمی دراماتیک است (واضح است که بعد از همه اینها یک فیلم است) ، اما این گفته کاملاً خلاف واقع نیست.

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، عطری که می پوشید نقش اصلی در لباس روزانه شما دارد. بیایید نگاهی به دلیل آن بیاندازیم.

بیشتر از ظاهر بصری ، عطر و طعم شما در اضافه کردن زمینه و عمق بیشتر به لباس و ظاهر شما و در عین حال تبدیل شدن به دعوت دیگران باعث می شود تا حواس خود را به سبک شما جلب کنند.

همانطور که قبلاً گفته شد ، "قدرت اقناعی بو را نمی توان دفع کرد". واقعیت مهم این است که از این به نفع خود استفاده کنید تا برعکس.

 

بارزترین واقعیت در هنگام توجه به اهمیت استفاده از عطر هدف اصلی عطر این است که بوی نامطبوع بدن را از بین ببرد و اطمینان حاصل کنید که در طول روز بوی تازه دارید.

یک ذهنیت اعتماد به نفس ایجاد کنید

واقعیت بعدی این است که ، عطر باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. نه با داشتن یک معجون جادویی افسانه ای ، بلکه به این وسیله به ذهن خود اطمینان می دهید که وقتی صحبت از بخش بوی بدن می شود جای نگرانی ندارید. رایحه ای متناسب با شما می تواند شخصیت شما را شگفت زده کند ، روحیه شما را تقویت کند و مانند یک شریک زندگی عالی ، بهترین حالت را در همه موارد به شما ارائه دهد.

عطر همچنین باعث افزایش روحیه می شود. اگرچه به نظر می رسد شبیه موارد بالا باشد ، اینطور نیست. خلق و خوی شما احساسی است که در یک لحظه خاص احساس می کنید ، یا همان چیزی است که می خواهید در یک رویداد یا موقعیت خاص احساس کنید. نوع عطری که می پوشید به بیان آن روحیه به دیگران کمک می کند. چه احساس بازیگوشی کنید ، چه شیطنت کنید و یا حتی رزرو کنید ، عطرهای مختلف می توانند حالات مختلف را منعکس کنند. فقط مطمئن شوید که لباس متناسب با این مناسبت را می پوشید تا بتوانید روحیه لازم برای این مناسبت را بدست آورید.

نویسنده :
بازدید : 767
شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 15:34

چیلر به جهت تامین سرمایش برای تهویه مطبوع یا صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. این سرمایش به صورت ایجاد آب سرد و انتقال به آن به وسیله پمپ های سیرکولاسیون صورت می پذیرد. چیلر تراکمی شامل ۴ جز به نام های اواپراتور کمپرسور، کندانسور و شیر انبساط میباشد. در چیلرها نیز با استفاده از کمپرسور فشار مبرد را به اندازه دمای کندانس بالا میبرد، کندانسور گاز فوق داغ به مایع اشباع تبدیل میگردد و در شیر انبساط به فشار را پایین آورده و بنابراین دما نیز به نیز متناسب با فشار افت می کند. با ورود مبرد به اواپراتور چیلر در انجا با توجه به فشار اواپراتور و دمای اب، مبرد به صورت بخار فوق گرم تبخیر شده و دوباره وارد کمپرسور می گردد. چیلرهای تراکمی به دو دسته هوا خنک و آب خنک تقسیم میشوند می شوند. چیلرهای تراکمی هواخنک، به چیلرهای اطلاق می شوند که کندانسور آن کویل هایی هوایی به همراه فین و به وسیله فن هوا از روی کویل گردش میکند. چیلر های آب خنک که دارای کندانسور شل و تیوپ باید به همراه برج خنک کننده در مدار قرار میگیرند. حال در صورتی که چیلر سرمایش مورد نیاز را تامین نکند علت را باید در آلارم ها و از مدار خارج شدن کمپرسور چیلر دانست. اگر چیلر دچار ایراداتی شود در اصطلاح دچار ارور شده است که در این مقاله به بررسی کامل و دقیق آن میپردازیم.

آلارم های چیلر تراکمی

  • آلارم آنتی فریز Anti Freeze Alarm :

 

هنگامی که دمای آب در خروجی اواپراتور که توسط یک پراب دمای NTC به نام EOWT: (Evaporator Outlet Water Temperature) خوانده می­شود به دمای ست پویت هشدار یخ زدگی برسد، آنگاه کنترلر از کارکرد سیکل تبرید خود داری خواهد کرد، بطوری که کمپرسور ها و فن ها خاموش شده، سیکل به حالت توقف رفته تا زمانی که دمای آب خروجی از دمای SPT (Set point )+Diff بالاتر برود.

در صورتی دبی آب چیلد واتر کاهش بیابد و یا پمپ های چیلر دچار ایراد گردد این آلارم ایجاد میگردد. همچنین در صورت گرفتگی صافی های پمپ ها یا صافی ورودی به چیلر باعث کاهش دبی چیلر میگردد.

در این آلارم رفتن دستگاه به حالت آماده به کار و سپس روشن شدن دستگاه، پس از ریست کردن دستگاه به صورت دستی صورت خواهد پذیرفت. این آلارم در تمامی حالات دستگاه، چه در زمان آماده به کار و چه در زمان کارکرد دستگاه فعال می­باشد.

 

  •  آلارم پرشر سوئیچ فشار بالا High Pressure Switch Alarm:

این آلارم، فشار بالای خط دیسشارژ ناشی از سوییچ حفاظتی فشار بالای خط دیسشارژ می باشد. این سوییچ از نظر تقدم بعد از سنسور فشار، در صورتی که سنسور به هر دلیلی عمل نکند وارد مدار شده و از آسیب رسیدن به کمپرسور و خط جلوگیری خواهد کرد. این آلارم در چیلرهای تراکمی آب خنک عموما به دلیل گرفتگی و عدم اسید شویی چیلر و در چیلرهای کندانسور هوایی به دلیل کثیفی کویل های کندانسور یا خرابی فن های آن پدید میاید.

 
 

سوییچ­های خط فشار بالا، به طور Normal Close بوده و در صورت بالا رفتن فشار تا حد SPT، تیغه باز شده و مانع از رسیدن سیگنال کنترلی به پورت مربوطه می­شود. پس از آن که سیکل خاموش شد، تا پایین آمدن فشار تا حد SPT+DIFF، سوییچ در وضعیت open خواهد ماند و اجازه روشن شدن مجدد دستگاه داده نخواهد شد.

ریست شدن سیکل پس از رخداد این آلارم به صورت دستی می­باشد. قطعه که این آلارم سنجش میکند عموما kp5 دانفوس میباشد.

منبع: سایت به فیکس

 

 

نویسنده :
بازدید : 778
شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 14:20

هندزفری به چه معناست؟
هندزفری اصطلاحی است که برای توصیف فناوری استفاده می شود و از ویژگی های مختلفی برای ایجاد ارتباط کاربر بدون استفاده از دست استفاده می کند. بسیاری از این فناوری ها ساخته شده اند تا هنگام کار با وسیله نقلیه مورد استفاده قرار گیرند ، اما اغلب در بسیاری از مکان های دیگر نیز به کار می روند تا به افراد امکان انجام کار با مثرتر را بدهند. فناوری های هندزفری از همان نوع سیستم های بی سیم استفاده می کنند که در فناوری های نوظهور دستگاه های تلفن همراه و سایر شبکه های بی سیم استفاده می شود. کاربر معمولاً با یک سخت افزار نزدیک که صدا یا سایر داده ها را به صورت بسته های دیجیتالی ارسال و دریافت می کند ، ارتباط برقرار خواهد کرد.

برای خرید هندزفری اورجینال به سایت بابا فون مراجعه کنید.

بابافون هندزفری را اینطور توضیح میدهد:
یکی از انواع متداول فناوری هندزفری ، بلوتوث ، استاندارد اختصاصی فناوری بی سیم باز برای تبادل داده در فواصل کوتاه است. ابتدایی ترین فناوری های هندزفری با جایگزینی گیرنده های دستی سنتی با هدست ، مکالمات تلفنی را در خود جای می دهد. سایر ویژگی های جدید هندزفری نیز به کاربران امکان می دهد تا کارهای مختلف را از طریق فرمان صوتی انجام دهند. پیشرفته ترین ویژگی های هندزفری به کاربران امکان می دهد تا شماره تلفن ها را شماره گیری کنند ، از اینترنت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند و انواع عملکردهای ارتباطی را از این طریق انجام دهند.

عملیات بدون دست چیست؟

عملکرد بدون هندزفون به استفاده از یک وسیله ارتباطی - اعم از تلفن معمولی میز کار ، گوشی هوشمند یا هدست رایانه - با حداقل دستکاری یا بدون دستکاری اشاره دارد. هنگامی که کاربر از یک دستگاه ارتباطی هندزفری استفاده می کند ، می تواند مکالمه را انجام دهد و حتی به طور بالقوه متن هایی را با دست خارج از معادله ارسال کند.

 

عملکرد هندزفری چگونه کار می کند؟

هدست سنگ بنای ارتباطات هندزفری است. یک دستگاه سبک وزن بالای سر کاربر قرار می گیرد ، میکروفون را در نزدیکی دهان و گوشواره را در یک یا هر دو گوش قرار می دهد. در حالی که هدست های سیمی هنوز در دسترس هستند ، هدست ها به طور فزاینده ای از فناوری بلوتوث یا بی سیم بهره می برند.

شکل دیگر عملکرد هندزفری از طریق نرم افزار فعال شده با صدا است. به طور معمول در ارتباط با تلفن هوشمند ، بلندگو از مجموعه دستورات صوتی اولیه برای شروع یا پاسخگویی به تماس ها استفاده می کند. و دوباره ، همه تعاملات می تواند بدون دستکاری دستی دستگاه انجام شود.

 

مزایای استفاده از هندزفری چیست؟

مزایای استفاده از هندزفری بدون هندزفری می تواند چابکی و پاسخگویی تیم شما را از چند طریق مهم افزایش دهد.

بهره وری بهبود یافته: هدست ها با وارد کردن داده ها ، انجام تحقیقات و یادداشت برداری هنگام انجام مکالمه ، کار با تیم را برای شما آسان می کنند. علاوه بر این ، دستورات فعال شده با صدا تمایل دارند تا فناوری را به حداقل معطوف کنند ، بنابراین به طور کلی چگونگی تلفیق این فناوری با گردش کار معمول بهبود می یابد.
ارتباط راحت تر: میکروفون و هدفون اختصاصی ارتباطات را از نظر جسمی فرآیندی آسان تر می کند ، خصوصاً در صورت همراه بودن با فناوری پیشرفته حذف نویز که بسیاری از این دستگاه ها دارند.
پرسنل سالم تر: آزادی کارمندان از داشتن یک گوشی باعث می شود تا راحت و بدون درد کمر و گردن پشت میز بنشینید.

نویسنده :
بازدید : 795
شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 13:46

در حالی که برخی از برنامه ها ممکن است باتری شما را خالی کنند ، اعضای Samsung از تلفن شما محافظت می کنند و با انجام آزمایش های تشخیصی به عملکرد بهتر آن کمک می کنند. بعد از اینکه آزمایش های سرعت را انجام دادید و میزان ذخیره سازی و پیش بینی باتری تلفن خود را بررسی کردید ، می توانید حافظه را پاک کرده و تنظیمات را برای سرعت بخشیدن به تلفن خود بهینه کنید.

اگر نیاز به خرید باتری سامسونگ دارید، به سایت امگا باتری مراجعه کنید.

ابزارهای تشخیصی
پاک کردن فضای ذخیره سازی تلفن یا بهینه سازی روشنایی و زمان پایان صفحه تا حد زیادی در بهبود عملکرد تلفن شما کمک می کند. برای سرعت بخشیدن به تلفن ، تنظیمات تلفن خود را بهینه کنید.

اعضای سامسونگ را باز کنید و سپس برگه دریافت راهنما را لمس کنید. در بخش عیب یابی مشاهده بیشتر را لمس کنید. در اینجا گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید استفاده کنید:
سلامت کلی: برای دیدن اینکه آیا دستگاه شما از آزمایش های تشخیصی عبور کرده است ، نتایج را لمس کنید.
پیش بینی باتری: بررسی کنید که انتظار می رود باتری شما چه مدت دوام بیاورد بر اساس زمان شارژ شدن شما.
Battery Optimizer: تنظیمات منفرد مانند زمان صفحه و روشنایی خودکار را بهینه کنید یا با لمس OPTIMIZE ALL SETTINGS برای بهبود عمر باتری ، همه تنظیمات را بهینه کنید.
مدیر ذخیره سازی: خرابی فضای ذخیره سازی خود را در تلفن مشاهده کرده و با لمس فضای ذخیره سازی رایگان فضای خالی را پاک کنید.
سرعت اتصال: سرعت پینگ ، بارگیری و بارگذاری تلفن خود را آزمایش کنید. WI-FI یا MOBILE را لمس کنید و سپس برای بررسی عملکرد تلفن خود START SPEED TEST را لمس کنید.

آیا می توانید سلامت باتری را در Android به طور طبیعی بررسی کنید؟
متأسفانه ، Android روشی داخلی برای بررسی سلامت باتری شما ارائه نمی دهد. اگر از آن مطلع نبودید ، اندروید اطلاعات اولیه باتری را در تنظیمات خود ارائه می دهد.

به تنظیمات> باتری بروید و روی گزینه استفاده از باتری در منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید. در صفحه استفاده از باتری ، لیستی از برنامه هایی را مشاهده می کنید که از آخرین شارژ کامل دستگاه شما بیشترین باتری را مصرف کرده اند. روی دکمه منوی سه نقطه ای ضربه بزنید و نمایش کامل استفاده از دستگاه را انتخاب کنید تا استفاده از فرآیندهای سیستم مانند صفحه نمایش و خود سیستم عامل شامل شود.

 

نویسنده :
بازدید : 804
شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 13:22

اگر موبایل شما خراب شد با این روش ها درست کنید:

1] تخلیه سریع باتری

این یکی دیگر از مشکلات رایج تلفن است که کاربران تلفن اغلب برای تعمیر تلفن همراه با آن روبرو می شوند. ابتدا بیایید بدانیم که چرا تلفن شما سریعتر از حد معمول شروع به اتمام باتری می کند و سپس موارد زیر را برطرف کنید

بسته نشدن برنامه های پس زمینه: اطمینان حاصل کنید که برنامه ها را هنگامی که استفاده نمی شوند ، از جمله برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند ، می بندید.
برنامه یا سیستم قسمت سوم Glitch: در این صورت ، راه اندازی مجدد دستگاه می تواند یک راه حل موثر باشد. در صورت نیاز ، از تلفن خود در حالت ایمن استفاده کنید. اگر باتری در حالت ایمن به طور معمول عمل کند ، این مسئله به یک برنامه شخص ثالث مربوط می شود. سپس ، باید برنامه های اخیراً بارگیری شده را حذف کنید.
استفاده از برنامه های زیاد نیز مکنده باتری است. برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید. همچنین بررسی کنید که آیا برنامه خاصی مصرف بیش از حد برق را دارد. تنظیمات >> درباره تلفن >> استفاده از باتری. به لیست برنامه ها و میزان باتری مصرفی آنها نگاه کنید. می توانید برنامه هایی را که فایده ای ندارند اما هنوز باتری مصرف می کنند حذف کنید.
سیستم و نرم افزار تلفن را به آخرین نسخه به روز کنید. می توانید از طریق تنظیمات >> به روزرسانی های سیستم بررسی کنید که آیا به روزرسانی برای تلفن شما موجود است.
اعلان ها و تبلیغات بسیار زیاد به طور مکرر ظاهر می شوند. می توانید آنها را ببندید. تنظیمات >> مدیریت برنامه ها >> اعلان ها. اعلان را مطابق نیاز خود غیرفعال کنید.
شارژر ضعیف یا الگوی شارژ حتما از شارژر اصلی استفاده کنید. همچنین از قانون 20-80 در شارژ استفاده کنید. این بدان معنی است که همیشه شارژ باتری خود را بین 20-80٪ نگه دارید.
2] بلندگو کار نمی کند

اگر اسپیکر تلفن شما شروع به ایجاد مشکل می کند ، مهمترین چیزی که باید بررسی کنید خروجی هدفون است. آیا دستگاه شما هنوز در حالت هدفون است؟ اگر بله ، سپس راه اندازی مجدد تلفن را انجام دهید. این باید آشفتگی ناشی از هر برنامه معیوبی را برطرف کند.

در مرحله بعدی ، از دقیق بودن تنظیمات بلندگو اطمینان حاصل کنید. میزان صدا را خیلی کم تنظیم کنید. میزان صدا را زیاد کنید و ببینید آیا کار می کند یا نه.

مورد دیگری که نیاز به توجه شما دارد ، حالت "مزاحم نشوید" است. اطمینان حاصل کنید که فعال نیست زیرا ممکن است از عملکرد صحیح بلندگو جلوگیری کند. از طریق تنظیمات >> مزاحم نشوید می توانید آن را بررسی کنید.

اگر روش های بالا جواب نداد ، به عنوان آخرین تلاش برای حل مشکل "بلندگوی تلفن که در خانه" کار نمی کند ، "تنظیم مجدد کارخانه" را امتحان کنید. فراموش نکنید که داده ها را از قبل پس بگیرید ، زیرا تنظیم مجدد کارخانه تمام داده ها را از تلفن شما پاک می کند.

3] آویزان مکرر

تلفن آویز معمولاً نشانه استفاده بیش از حد از RAM دستگاه شما است. یا برخی از برنامه های مخرب در تلفن وجود دارد.

برای جلوگیری از این مسئله ، موارد زیر را امتحان کنید.

داده های حافظه پنهان را به طور مرتب حذف کنید
از بارگیری برنامه ها از منابع غیر مجاز خودداری کنید. یا به سادگی ، فقط از فروشگاه Google Play برای بارگیری برنامه استفاده کنید.
کاربران با تلفن های کم رم (مانند 2 گیگابایت / 3 گیگابایت) باید از بازی های گرافیکی سنگین مانند PUBG خودداری کنند.
همیشه سیستم تلفن و برنامه های خود را به روز نگه دارید.
هر هفته یا همین حدود ، فایلهای بلااستفاده (تصاویر ، فیلم ها ، pdf) و برنامه ها را پیدا و حذف کنید. ایجاد فضای RAM بیشتر به معنای کاهش احتمال حلق آویز است. در حالت ایده آل ، یک تلفن هوشمند باید حدوداً 30٪ RAM آزاد داشته باشد.
وقتی تلفن شما شروع به آویزان شدن کرد ، اجازه دهید با حذف برنامه های مشکوک تازه نصب شده ، عیب یابی شروع شود. سپس آن را دوباره راه اندازی کنید. سپس RAM را تمیز کنید. در صورت نیاز ، تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید. و اگر هنوز مشکلی وجود ندارد ، تلفن خود را برای کمک تخصصی به یک مرکز تعمیرات قابل اعتماد ببرید.

منبع: https://omegaabzar.com/

نویسنده :
بازدید : 821
شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 12:42

من چند نکته را با تمام تکنسین های حرفه ای تعمیر تلفن های همراه در میان می گذارم که مطمئناً در انجام مشاغل تعمیراتی مفید خواهند بود. برای کسانی که از این موضوع بی اطلاع هستند ، این یک درس جدید برای یادگیری است و برای کسانی که قبلاً این را می دانند ، این فقط یک تجدید نظر برای آنها است!

برای تعمیر حرفه ای و ارزان موبایل خود به سایت امداد موبایل مراجعه کنید.

رعایت قوانین و اخلاق در هر حرفه ای که دارید همیشه مهم است. این امر برای اطمینان از ایمنی و همچنین حرفه ای بودن است که منجر به رضایت مشتری می شود.


1. شما باید تمام ابزارهای لازم را داشته باشید

ایستگاه کاری خوب ایستگاهی است که تمام ابزار لازم را در اختیار داشته باشد. از آنجا که تعمیر تلفن همراه عرصه وسیعی است ، علاوه بر ابزارهای رایج ، به ابزارهای تخصصی بسیاری نیز نیاز است.

بنابراین یک تکنسین حرفه ای باید همیشه دارای چنین ابزارها و تجهیزات تخصصی برای انجام وظایف / رویه های خاص تعمیر باشد. یک ایستگاه کاری با ابزارهایی که به خوبی ذخیره شده اند ، مطمئناً باعث ایجاد انگیزه در فن اشغالگر خود می شود.


2. در حالی که از بین بردن

شما همیشه باید روشی را که تلفن را از بین برده اید به خاطر بسپارید زیرا وقتی شروع به جمع آوری مجدد همان گوشی می کنید ، باید دقیقاً به صورت معکوس پیش بروید در غیر این صورت چیزی را از دست خواهید داد و بی جهت وقت گرانبهای خود را تلف خواهید کرد.

اوایل این کار به سختی انجام می شد زیرا ما انواع گوشی ها مانند پنکه و کشویی را داشتیم. اما امروزه گوشی ها بسیار قطعه ای از کیک برای جداسازی و جمع آوری مجدد هستند.

همچنین هنگام جدا کردن و مونتاژ ، باید بیشتر مراقب LCD باشید زیرا ظریف ترین قسمت (و گرانترین قسمت!) در تلفن همراه است.

با ثبت نام در دوره آموزش تعمیر تلفن همراه موسسه پریزم ، می توانید تمام مهارت های مورد نیاز برای تعمیر آیفون و سایر تلفن های هوشمند را بیاموزید. این آموزش از اصول آغاز می شود و تا رفع عیب های مختلف ادامه دارد.

 

3. تمام پیچ ها را دوباره تعویض کنید

هر وقت پس از تعمیر تلفن پیچ ها را تعویض کردید ، مطمئن شوید که همه پیچ ها را در شکاف های مربوطه تعویض کرده اید. اگر به دلیل بی احتیاطی خود احتمالاً بعضی از پیچ ها را جا به جا نکرده اید ، مطمئن شوید که از پیچ های همان نوع ، اندازه و شکل استفاده می کنید ، در غیر این صورت مطمئناً به نخ های شکافها یا شکاف خود آسیب می رسانید.

و به یاد داشته باشید که گوشی های دارای پیچ از دست رفته چشم خوبی نیستند و همچنین ترازوی گوشی را متعادل نمی کند.

همچنین باید اقدامات ایمنی را که توسط تکنسین های تعمیر تلفن همراه دنبال می شود ، بخوانید.

 

4- همیشه محل کار را مرتب و تمیز نگه دارید

بسیار ضروری است که محل کار خود را مرتب و تمیز نگه دارید زیرا یک محل کار کثیف و غیر سازمان یافته منش و خصوصیات شخص را نشان می دهد و یک فضای تمیز همیشه افراد را به خود جذب می کند.

یک ایستگاه کاری تمیز همیشه نتایج بهتری خواهد داشت. اگر می خواهید میزان تولید خود را افزایش دهید ، پس مطمئن شوید که محل کار خود را بسیار مرتب و تمیز نگه دارید.


5. تمام لوازم یدکی باید موجود باشد

وقتی برای تعمیر تلفن به کار مشغول شدید ، مطمئن شوید که تمام قطعات مناسب را برای تعویض در اختیار دارید. اگر لوازم یدکی متداول ترین مدل ها را در انبار نگه دارید ، یک مزیت خواهد بود ، بنابراین وقتی گوشی ها برای تعمیر می آیند ، می توانید بلافاصله بدون اتلاف وقت آنها را تعمیر کنید. همیشه راه هایی برای صرفه جویی در وقت خود پیدا کنید تا در این دنیای کاملاً رقابتی موفق شوید.

همچنین می توانید برای موفقیت بیشتر در تجارت تعمیر تلفن های همراه ، 10 نکته قاتل ما را بخوانید تا تجارت خود را رونق بیشتری ببخشید.


6. سیم کارت و کارت حافظه مشتری را با خیال راحت نگه دارید

هنگامی که هر گوشی را برای تعمیر از طرف مشتری می پذیرید ، همیشه نگه داشتن ایمن سیم کارت و کارت حافظه را هدف قرار دهید. بهتر است این کار را به صورت سازمان یافته انجام دهید ، مانند نگه داشتن آن در یک جعبه کوچک جداگانه با نام مشتری و یا مدل گوشی یا شماره رسیدی که ممکن است برای مشتری صادر کرده باشید. این کار هنگام درخواست مشتری برای بازگرداندن آن ، برای شما آسان می کند. شما مجبور نخواهید شد در کشوی خود را هدر دهید و وقت خود را در جستجوی آن هدر دهید.

 

7. اطمینان حاصل کنید که داده های مشتری امن است

هنگام تعمیر تلفن ، اطمینان حاصل کنید که داده ها را حذف نمی کنید مگر اینکه مورد نیاز باشد. زیرا در برخی موارد ، داده ها بسیار مهمتر از خود گوشی هستند. در صورت کاملاً ضروری ، از داده ها نسخه پشتیبان تهیه کنید و قبل از حذف داده ها یا انجام تنظیم مجدد کارخانه ، گرفتن رضایت مشتری بسیار ضروری است. تمام نکات مربوط به داده ها در دوره تعمیر نرم افزار موبایل موسسه پریزم آموزش داده می شود.

 

8. از دوست خود کمک بگیرید (اینترنت!)

اینترنت امروزه دارای گنجینه های عمیق دانش است. اگر هنگام رفع نقص گیج هستید ، سعی کنید از طریق اینترنت به دنبال راه حل برای آن باشید.

در بسیاری از موارد ، یک راه حل آسان برای یک خطای خاص در یک مدل خاص وجود دارد که ممکن است از آن بی اطلاع باشید. و این احتمال وجود دارد که وقتی قادر به حل مشکل از طریق مراحل ساده ای هستید که هنگام گشت و گذار پیدا کرده اید ، متعجب شوید.

هنگام جستجوی راه حل در Google ، مطمئن شوید که هر 3 جستجو را انجام داده اید - جستجوی متن ، تصویر و فیلم بدون جستجو

نویسنده :
بازدید : 773
شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 12:21